یه hello world جدید!!!

10 04 2008

سلام!

من محمد هستم و بعد از تجربه ی پلتفرم های مختلف و زبون های برنامه نویسی مختلف توی هر کدوم از اون محیط ها، PHP و MySQL رو به عنوان بهترین انتخاب برگزیدم. (لطفا به این جمله گیر ندید!)

دوست عزیزم، محمد حسین – که ترجیح میدم اون منو معرفی کنه و پست «سلام» رو بزنه- من رو با اپن سورس و لینوکس آشنا کرد و من واقعا مدیونش هستم.

من بخاطر این پست میزنم که نکته ها و trick هایی رو که توی PHP، MySQL و… پیدا می کنم رو به دوستای خوبم بگم. مثلا چیزایی که مهم هستن و ممکنه زیاد به درد بخورن…

البته غیر از PHP MySQL، درباره ی چیزای دیگه ای هم حرف میزنم. مثلا اوبونتو (Ubuntu) و حتی چیزای بی ربط! اما سعی می کنم تمرکزم روی همونا باشه.

خیلی سعی کردم پست اول رو درست حسابی بدم… فکر کنم نتیجه هم داد!

والسلام علیکم، و رحمه الله و برکاته

کارها

Information

پاسخی بگذارید

