بازی در لینوکس

11 04 2008

gamerمن به شخصه زیاد اهل بازی های کامپیوتری نیستم یعنی کلا استعدادش رو ندارم ! ولی این روزها با افزایش تعداد کاربران لینوکس بازار بحث در مورد بازی های لینوکسی داغ شده . برای اینکه ما هم از این قافله عقب نمونیم چند تا بازی براتون معرفی می‌کنم .

حداقل اسکرین شات هاشون رو ببینید . به نظرم باید جالب باشن . اگر شما این بازی ها رو انجام دادید یک توضیح تو کامنت ها بدید .

۱- عنوان: Planeshift    ژانر : MMORPG    سایت : www.planeshift.it

۲-عنوان:Savage    ژانر : RTS    سایت : www.s2games.com

۳-عنوان: Sauerbraten    ژانر :FPS    سایت :www.sauerbraten.org

کارها

Information

One response

12 04 2008
محمد

من پایه هستم فقط حیف که اینا ۳۰۰ مگ میشن

من اتفاقا خیلی خوشم میاد از بازی های لینوکسی.

نه این که فکر کنی من میخوام بازی کنم!!! میخوام به بقیه نشون بدم لینوکس چه بازی هایی داره و میخوام آخر هر کدوم از این بازی ها رو هم به بقیه!!! نشون بدم

پاسخی بگذارید

