آیا طبیعت ما را خواهد بخشید؟

22 04 2008

زمین سبزفکر می کنم امروز روز زمین باشه ! البته من در زمینه ی آب  و هوا ، محیط زیست ، زمین و …. صاحب نظر نیستم ولی خوب به بهانه ی این روز می تونم نظر شخصی خودم رو بیان کنم . بار ها به این موضوع فکر کردم که اگر تمامی مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی این مملکت کاملا حل بشه چه مشکلی می تونه برای ما باقی بمونه ؛  جواب واضحه . مشکلات زیست محیطی وسلامت مردم . موضوعی که سال هاست ما در اون گرفتاریم و به دلیل مشکلات دیگر موجود در جامعه برای این مسئله مهم اهمیتی قائل نیستیم . شاید این در حد یک طرح یا پیشنهاد باشه ولی فکر می کنم ما بتونیم از کامپیوتر برای کمک به زمین استفاده کنیم ! عجیبه ولی ممکن . کاش این امکان فراهم بود تا در این زمینه بشه کار کرد .لطفا پیشنهادات خودتون رو در کامنت های همین پست بنویسید .شاید شاید طرحی نو رقم خورد .

کارها

Information

One response

2 05 2008
aMiN

اگه همه کاراشون رو با کامپیوتر انجام بدن دیگه هیچ کس از خونه بیرون نمی یاد و خیلی از آلودگی های محیط زیست کم میشه
بروبچس بشینن تو خونه

پاسخی بگذارید

